Gør jeres dokumenthåndtering effektiv
Elektronisk dokumentstyring sikrer, at dine medarbejdere altid får vist den nyeste og opdaterede version af et dokument. Det er let for medarbejderne at tilgå processer, instruktioner, procedurer og bilag, uanset om de bruger en mobiltelefon, tablet eller computer.
Tilgængelighed og brugervenlighed for medarbejderne sikrer en effektiv styring af jeres processer og compliance i organisationen.
Læs mere om vores primære funktioner i vores dokumentmodul nedenfor.
Funktioner
Det skal være let at opbygge en formular
Du opbygger dine formularer ved at trække og slippe felter ind i arbejdsområdet. Du kan designe flotte layouts på dine formularer, så de ser ordentlige ud på tablets og mobiltelefoner. Dette gør det let for medarbejderne at indtaste og opsamle data i hele virksomheden.
Feedback og styring skaber kvalitet
Med logik kan du gøre visning af felter dynamisk, således at indholdet, der vises, er afhængig af de indtastede data. Du har også mulighed for at validere data, som medarbejderne indtaster, automatisk. Både logik og validering kan bruges sammen, men også hver for sig, alt efter formål.
Gruppering af risici skaber ensartethed
Du opbygger dine formularer ved at trække og slippe felter ind i arbejdsområdet. Du kan designe flotte layouts på dine formularer, så de ser ordentlige ud på tablets og mobiltelefoner. Dette gør det let for medarbejderne at indtaste og opsamle data i hele virksomheden.
Klar til at tage næste skridt?
Udfyld formularen, så tager vi en snak om, hvordan vores system kan understøtte din virksomhed.
Vi viser hvordan vores system skaber værdi i din virksomheden, hvad enten du ønsker at implementere certificeringer eller dokumenterer jeres processer, således I har styr på jeres governance.
Prøv vores system GRATIS i 30 dage og se hvordan vores system kan skaber værdi i din virksomheden.
Konsulentydelser
Services
©2025 MasterQMS ApS – Alle Rettigheder Forbeholdes
Designet & udviklet af Side-Walk